Український бренд Garne на події “Легка конфа”

Засновниця українського бренду одягу Garne, Оксана Харькіна, стала спікером на масштабній події “Легка конфа”. 
У панельній дискусії "ТОП ефективних каналів продажів у фешн індустрії: успішний досвід" Оксана Харькіна разом з іншими відомими українськими брендами ділилася своїм досвідом просування продуктів, розповіла про те, як вона розвивала свій бренд, використовуючи різні канали продажів. 
Оксана Харькіна також підкреслила важливість постійного навчання та розвитку, а також необхідності підтримувати українські продукти. 

“Легка конфа” – це бізнес-форум, який об’єднав представників легкої промисловості України.

Форум мав чотири головні завдання:
1. Формування ком’юніті, де провідні фахівці та експерти галузі діляться досвідом та знаннями. 
2. Масштабування й розвиток легкої промисловості. Втілення в життя нових ідей, стандартів, цінностей. 
3. Спільне подолання проблем індустрії, пошук однодумців, відкритий діалог між учасниками. 
4. Обмін інсайтами, мотивацією, інструментами для створення бізнесу європейського рівня.

Поділитися: