Що надіти на співбесіду?

Співбесіду - дуже важлива частина влаштування на роботу, адже саме на цьому етапі ви виробляєте перше враження про себе. Це, так звана, 
самопрезентація, від якої залежить ваше майбутнє карьерьное розвиток у тому чи іншому підприємстві. Багато факторів впливають на те, чи любите ви роботодавцю чи ні: поведінка, тембр голосу, жести, але дуже важливу роль у співбесіді відіграє зовнішній вигляд. Як ви себе покажете, так про вас і будуть думати. 



В першу чергу зверніть увагу на свою охайність. У вас повинен бути доглянутий вид - чисті волосся і акуратний манікюр. Подбайте про це заздалегідь, щоб не бігати по квартирі похапцем перед співбесідою і розмахувати руками, щоб лак швидше висох. І не забувайте, що манікюр повинен бути нейтрального кольору. Також не переборщіть з духами - вони повинні бути з легким шлейфом. 

 

Що стосується самого головного - одягу - вибір вбрання залежить від того, на яку роботу ви збираєтеся йти. У будь-якому разі, яскраво і зухвало одягатися заборонено, адже це прямий шлях до відмови вам у вакансії. Залиште в шафі нові сукні та костюми, важливо, щоб ви відчували себе комфортно. Не надягайте занадто дорогі вбрання, адже роботодавець може відволіктися на вашу одяг і упустити важливі моменти у співбесіді. Подбайте про взуття. Якщо ви йдете на співбесіду в погану погоду і надягаєте чоботи - простежте, щоб вони були чистими. Відмовтеся від високих підборів. Влітку віддайте перевагу взуття з закритою п'ятою. При виборі прикрас треба враховувати, що великі кільця і сережки будуть кидатися в очі і відштовхувати інтерв'юера. Надіньте скромні сережки-гвоздики і цього буде цілком достатньо. 



Якщо ви збираєтеся на співбесіду в серйозну компанію, де дрес-код неминучий, то одягніться ідентично на співбесіду. Наприклад, чорний брючний костюм і біла блузка. Забудьте про яскравих кольорах, вигадливих принтах - залиште їх для більш творчих професій. Що ж стосується останнього випадку, то тут вам треба одягнутися більш вільно. Ідеально підійде якийсь незабутній акцент - яскравий шарф, цікава сумка, оригінальний блейзер. Адже в роботі арт-директора, піар-менеджера або дизайнера все не так суворо, як у банку або медичному закладі.

Поділитися: